sklep
  1. ALDI jako pierwszy dyskonter w Polsce wykorzystuje platformę rekrutacyjną Harver

ALDI jako pierwszy dyskonter w Polsce wykorzystuje platformę rekrutacyjną Harver i skraca czas analizy CV o 52% .

ALDI konsekwentnie rozwija się w Polsce, a otwierając nowe sklepy zwiększa poziom zatrudnienia i digitalizuje procesy rekrutacyjne. Sieć wdrożyła właśnie nowe narzędzie – Harver, wykorzystywane do zatrudniania kandydatów aplikujących na stanowisko pracownika sklepu, zastępcy kierownika oraz kierownika sklepu. Dzięki niemu czas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych w ALDI został skrócony o 52%. Dyskonter odświeżył również stronę praca.aldi.pl.

Z rozwiązań platformy Harver docelowo korzystać ma cała grupa ALDI Nord. Dotychczas wdrożenie odbyło się już w kilku krajach zwiększając efektywność procesów rekrutacyjnych. Harver to digitalowe narzędzie, które dzięki wykorzystaniu elementów video oraz szczegółowo sformułowanym pytaniom aplikacyjnym już na wstępnym etapie umożliwia kandydatom zapoznanie się z realiami pracy w sklepach ALDI. Rekruterom zaś pozwala na precyzyjne dobranie pracowników do danego stanowiska. Z danych Grupy ALDI Nord wynika, że 20% osób zatrudnionych przy wykorzystaniu systemu Harver stanowią pracownicy idealnie dopasowani do stanowiska, co przekłada się także na zmniejszenie ich fluktuacji aż o 42% w krajach Grupy, w których nastąpiło wdrożenie.

- W ALDI napędzają nas ludzie – klienci i pracownicy, to oni są w centrum naszego zainteresowania. Dlatego w komunikacji związanej z polityką zatrudnienia oraz w procesach rekrutacyjnych konsekwentnie skupiamy się na tym, by wzmocnić autentyczność przekazu, by pokazać realia pracy w branży i ludzi, którzy stoją za marką ALDI. Im bardziej będziemy szczerzy i dokładnie określimy swoje cele, tym łatwiej dobierzemy osoby, z którymi rozwiniemy zespoły kompetentnych i życzliwych pracowników. Harver jako narzędzie doskonale wspiera nasze procesy rekrutacyjne, optymalizując jednocześnie czas poświęcony na preselekcję kandydatów. Dzięki automatyzacji już w prostym, online’owym formularzu aplikacyjnym stawiamy kandydatom pytania odnoszące się do konkretnych sytuacji z życia sklepu, co daje im wyobrażenie na temat pracy, a nam pozwala zaprosić do współpracy najlepiej dopasowanych kandydatów – mówi Anna Goleniowska Dyrektor Obszaru HR ALDI w Polsce.

ALDI wykorzystując platformę Harver przygotowało aplikację online bazującą na zasadzie testu wielokrotnego wyboru. Odczytanie zadań urozmaicają video scenki rodzajowe, które sugestywnie ilustrują pracę w sklepach. W ramach każdego procesu kandydaci przechodzą przez intuicyjny formularz, a następnie rozwiązują test, wysyłając swoje zgłoszenie. Mogą to zrobić w dowolnym dla siebie czasie i miejscu -  z platformy Harver można bowiem korzystać na wszystkich urządzeniach i systemach operacyjnych. Jest ona podłączona do systemu ATS (Applicant Tracking System), co gwarantuje bezpieczeństwo danych podczas cyfrowego obiegu dokumentów. 

Dyskonter przygotował także nową odsłonę strony praca.aldi.pl. Nowa zakładka została stworzona w oparciu o historie pracowników, najczęściej pojawiające się pytania, newsy i wartości: pewność, jakość, życzliwość i jutro. To właśnie one napędzają #teamALDI na każdym sklepowym, biurowym czy magazynowym stanowisku. Potencjalni kandydaci korzystając z zakładki mogą zapoznać się z ofertami pracy, bogatym pakietem benefitów - zobaczyć, jak wygląda praca w ALDI. Nowa odsłona strony praca.aldi.pl posiada także blog, na którym znajdują się najświeższe informacje na temat pracy w ALDI, newsy, np. o certyfikacji Best Quality Employer 2022. Przypomnijmy, że na początku marca ALDI uruchomiło facebookowy i instagramowy profil Facebook ALDI praca oraz instagram.com/aldipraca, które mają wspierać cele rekrutacyjne sieci.

 

***

ALDI w Polsce posiada 209 sklepów i zatrudnia ponad 3700 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.

ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. 

Przypomnienie o
Błąd! Przepraszamy, wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Czy chcesz aby Cię powiadomić, kiedy przedmiot będzie dostępny?

Potwierdzenie przypomnienia

Dzień przypomnienia
Dwa dni wcześniej
Jeden dzień wcześniej
W dniu oferty
Godzina
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Uwagi
  • Aby skorzystać z bezpłatnej usługi przypomnień, potrzebujemy potwierdzić Twój adres e-mal. Robimy to dwustopniowo, tj. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij "Aktywuj przypomnienie". Po kilku minutach otrzymasz link aktywacyjny. W następnym kroku klikasz w ten link i aktywujesz usługę przypomnienia.
  • Aby przesłać ten formularz, musisz aktywować akceptację plików cookie w ustawieniach bezpieczeństwa swojej przeglądarki.
  • Przypomnienie może zostać wysłane tylko wtedy, gdy wybrana data przypada w przyszłości i pomyślnie uwierzytelniłeś swój adres e-mail.

Niedostępne

Oferta już wygasła

Aktywacja przypominania!

Potwierdzenie przypomnienia

Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.

Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)

Na podany adres e-mail została wysłana wiadomość, aby potwierdzić Twój adres e-mail. Prosimy kliknąć w link w wiadomości.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch