Dewizą najnowszej kampanii reklamowej ALDI jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu z grupy artykułów spożywczych. Dyskonter postawił na czytelność i prostotę, gwarantując przy tym klientom atrakcyjne ceny nawet przy pojedynczych sztukach.
Proste zakupy to dewiza ALDI. Klienci codziennie bombardowani są milionem informacji, dziesiątkami zadań, żyją w pospiechu dlatego zakupy muszą być łatwe, szybkie i nieskomplikowane. Takie też jest oszczędzanie z ALDI. Sieć oferuje klientom zakup produktów żywnościowych w promocyjnej cenie już od pierwszej sztuki, co komunikuje w najnowszej kampanii, która właśnie wystartowała.
-Kampania „Promocje od pierwszej sztuki” ma na celu podkreślenie w komunikacji do klientów najważniejszych wartości i zasad, którymi kierujemy się na co dzień - prostoty działania, prostoty zakupów i cen, którym można zaufać. W sklepach naszej sieci klient nie musi kupować kilku opakowań danego produktu, aby skorzystać z promocyjnego rabatu, ponieważ obowiązuje on już od pierwszej sztuki. To nie tylko ukłon w stronę klienta, planowania jego budżetu, ale też działanie w duchu bliskiej nam idei Zero Waste. W ALDI klienci w każdej chwili mogą kupować korzystając z promocji, jak i ile chcą oraz ile potrzebują – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce.
ALDI od zawsze stawia na uczciwe promocje na jasnych zasadach. Sieć robi wszystko, żeby mimo wymagających warunków zewnętrznych, klient miał pewność, że w jej sklepach znajdzie to, czego rzeczywiście potrzebuje i będzie to wysokiej jakości, potwierdzonej certyfikatami i jednocześnie cena będzie możliwie najniższa.
- W ALDI dbamy o to, żeby nasze promocje – jak zakupy u nas – były proste i chcemy, by kupujący o tym pamiętali. Dlatego właśnie ten aspekt podkreślamy w nowej kampanii reklamowej. Klienci często podczas zakupów miewają wątpliwości, czy na pewno dany rabat naliczy się przy płatności, czy dodatkowe warunki oznaczone gwiazdką lub małym drukiem, nie narażą ich na dodatkowe koszty. Chcemy, by klienci ufali nam i naszym cenom, a codzienne zakupy były dla nich proste i przyjemne. W ALDI nie ma gwiazdek i zasad pisanych drobnym druczkiem –dajemy pewność udanych zakupów– podkreśla Barańska.
Kampania przykuwa uwagę ze względu na swoją prostotę i nieoczywistą formę. Na potrzeby promocji powstała dedykowana strona. Komunikacja pojawiała się również w gazetkach drukowanych i online, na kanałach marki w social media, w spotach radiowych oraz w reklamach telewizyjnych, a także na bilbordach w przestrzeniach miejskich oraz na elewacji sklepów. Za kreację kampanii odpowiada agencja OPUS B, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat oraz iProspect.
***
O ALDI
ALDI w Polsce posiada 208 sklepów i zatrudnia blisko 3600 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. W najnowszej kampanii hasło marki brzmi: „Raz ALDI, zawsze COŚ ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca i zawsze można znaleźć COŚ w ALDI: coś na obiad, coś słodkiego, coś na deser, czy coś dla domu.
ALDI Polska jest częścią grupy przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 77 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Danii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Więcej na www.aldi.pl.
Niedostępne
Oferta już wygasła
Aktywacja przypominania!
Potwierdzenie przypomnienia
Otrzymasz przypomnienie w dniu ${date} o godzinie ${time}.
Wymagana aktywacja wiadomości (e-mail)